If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Здравейте колеги! Може ли да си сменя ЕКУ-то на моята 155 1.7 с такова от 1.8? Вече си намерих благодарения на колегата Недко, обаче се сетих, че може да са различни.Някой дали го е правил вече?:
Здравейте колеги! Може ли да си сменя ЕКУ-то на моята 155 1.7 с такова от 1.8? Вече си намерих благодарения на колегата Недко, обаче се сетих, че може да са различни.Някой дали го е правил вече?:
Ми едната има вариатор а другата не, сам си отговори дали са еднакви.
Fiat Punto 1.4GT 1996
Hyundai Tucson 2.0 2007
Renault Clio 1.5 2019
Хм, и аз щях да питам същото, защото на една диагностика в ДинЕкспрес ми заявиха (и го видях с очите си на екрана на тестера), че моята 1.8 е с комп от 1.7 ... Но пък вариатора сработва (или поне соленоида му) ... Интересен казус, а ?
Аз почти сьм сигурен,че екуто от моя трилитров шестак,ше стане на 155 8в.,наи мн. да иска тук там някои кабел да се промени,щото доста сьм се ровил и за двата модела,пиновете отговарят и на двата,дюзи на фуул груп,управление на помпа.......ама пак не мога сьс сигурност да кажа
не се излагайте бе
вярно че всички са с мотроник 1.7, обаче най-малкото реда на паленето на цилиндрите между 6-ка и 4 клапановите не е еднакъв
да не говорим, че има и 1.7 моно инжекцион
Може ,не сьм се заглеждал добре,ама щото сьм закопчавал от шестака екуто на буксата на 155,и затва си го мисля, запалването наистина е за повече цилиндри и по друг ред,предполагам все нещо сходно ще има
Добре де Гоше, щом всички ЕКУ'та са еднакви, защо на моята кола ЕКУ от 2.0 ТС 8кл не пасва?
В смисъл - колата пали, тръгва и се развърта.... но до 4000 об/мин и тогава става нещо и мотора спира. Не съм се задълбочавал да видя каква точно е причината, но казаното от мен е факт. Падне ли под 4000 об.мин и пак тръгва...
Явно има някаква разлика, но каква е...?!
AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433 Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.
Добре де Гоше, щом всички ЕКУ'та са еднакви, защо на моята кола ЕКУ от 2.0 ТС 8кл не пасва?
В смисъл - колата пали, тръгва и се развърта.... но до 4000 об/мин и тогава става нещо и мотора спира. Не съм се задълбочавал да видя каква точно е причината, но казаното от мен е факт. Падне ли под 4000 об.мин и пак тръгва...
Явно има някаква разлика, но каква е...?!
т.е. ограничителят(прекъсвача) ти е на 4000? Това да не е от начина по който се броят оборотите на вала?
Даването на газ, води до пристрастяване! Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
Volvo V50 2.0D by RuBig
Блока на шестака управлява бобините директно (без комутатори) иначе подредбата на крачетата е идентично , но са по 3 инжектора в паралел , а на 4 цилиндровия са по 2.
И в този ред на мисли блок от шестак ще подкара 4 цилиндрова кола , но обратното -не , а за ограничителя... колко искри дава 4 цилиндровия за оборот и колко 6 цилиндровия?
Comment